Aplicaţie de Gestiune Cabinet Oftalmologic

Contextul economic actual duce la implicarea companiilor în proiecte ce au drept scop reducerea costurile asociate păstrării şi gestionării informaţiei, precum şi maximizarea productivităţii angajaţilor.

Aceste doua elemente sunt cu atât mai importante atunci când discutăm despre cabinete medicale, entităţi ce au de gestionat un număr mare de informaţii referitoare la pacienţi. Date precum informaţii de contact, istoric medical, documente şi imagini, diagnostice sau medicamente prescrise, este necesar să fie disponibile în orice moment şi gestionate cu efort minim, precum şi să fie stocate într-o locaţie sigură.

 

KeyOftalm - Detaliu pacientKeyOftalm - Detaliu consultatieKeyOftalm - Rapoarte consultatieKeyOftalm - Calendar medici

KeyOftalm

Cabinet Oftalmologic

  • Licenţă perpetuă
  • Pacienţi şi Programări
  • Diagnostic şi Reţetă
  • Măsurători specifice
  • Calendar
  • Multe altele…
de la 152 €
Listă Preţuri

Solicită demo

Key Soft vă oferă posibilitatea de a testa online aplicaţia KeyOftalm. Baza de date demo este preconfigurată şi include înregistrări pentru teste. Este cea mai simplă metodă pentru a verifica dacă aplicaţia corespunde necesităţilor dumneavoastră.

Formular solicitare demo

Selecteaza Aplicatia*:

Luminiţa Teodorescu - Medic Primar Oftalmolog Oftalmix SOP

KeyOftalm îmi face munca mai uşoară!

Luminita Teodorescu - Ophthalmology MDProgramul este uşor de folosit. Introducerea datelor este facilă. Accsesul la toate datele pacientului este imediat (istoric medical, date introduse la consultaţie). Foarte utilă este posibilitatea de a introduce, la fiecare consultaţie, documente, rezultate de la explorări şi fotografii care pot fi accesate cu uşurinţă. Consultaţiile sunt redate cronologic ceea ce permite aprecierea evouţiei pacientului. Selecţia datelor în vederea analizei statistice este simplă şi rapidă. De asemenea, programul permite întocmirea unei liste cu nume, telefoane şi adrese de email utile pentru informarea rapidă a pacienţilor selectaţi.

Despre Luminiţa Teodorescu

  • Medic primar Oftalmolog;
  • Membru fondator şi vice-preşedinte Societatea Română de Strabism şi Oftalmologie pediatrică (SRSOP);
  • Membru ESA (European Strabismological Association);
  • Membru ISA (International Strabismological Association);
  • Membru în Societatea Română de Glaucom;
  • Cursuri, perfecţionări, lucrări prezentate în: România, SUA, Olanda, Grecia, Israel, Irlanda, Germania, Cehia, Spania, Italia, Albania, Norvegia, Turcia, Brazilia, etc.;
  • Asociat, membru fondator şi medic primar oftalmolog la Clinica Medicală OFTALMIX SOP – Bucureşti.

Argumente pentru Aplicaţia software de Gestiune a Cabinetului Oftalmologic

  • Aplicaţia a fost dezvoltată în strânsă colaborare cu medici de specialitate.
  • Bază de date structurată, coerentă. Regăsirea informaţiilor este imediată. Datele referitoare la pacienţi sunt consolidate într-un singur loc extrem de uşor de accesat. Într-o clipă puteţi regăsi informaţii de contact, istoricul pacientului, documente, consultaţii, rezultatele analizelor utilizând filtre combinate.
  • Uşurinţă în utilizare. Interfaţa grafică a aplicaţiei software (calendar) reprezintă o modalitate rapidă pentru verificarea disponibilităţii resurselor (medici), programul de lucru, consultaţii programate sau efectuate.
  • Comunicare internă – Notiţe Desktop (Sticky notes). O scurtă informare/ cerere poate fi transmisă cu uşurinţă între utilizatorii aplicaţiei software.
  • Optimizarea interacţiunii cu pacienţii. Pornind de la preluarea informaţiilor de contact ale pacientului şi terminând cu ultima consultaţie, aplicaţia va gestiona toate informaţiile referitoare la:
    • Listă pacienţi şi date de contact;
    • Programul de lucru al cabinetului;
    • Medici cu program de lucru personalizabil;
    • Programări;
    • Consultaţii periodice;
    • Măsurători oftalmologice;
    • Documente şi imagini;
    • Listă diagnostice;
    • Listă medicamente;
    • Prescripţii de medicamente;
    • Intervenţii chirurgicale.
  • Set de formulare de specialitate: Motivare, Adeverinţă, Bilet de trimitere, Fişă lentile de contact, Consult strabism, Consult oftalmologic, Fişă de operaţie, Bilet de ieşire, etc.;
  • Costurile cu gestiunea informaţiei şi calitatea serviciilor oferite vor fi optimizate. Informaţiile sunt imediat disponibile iar răspunsurile către clienţi sunt prompte.
  • Securitate. Informaţiile sunt gestionate pe un server central şi sunt disponibile numai persoanelor autorizate, pe baza de nume de utilizator şi parolă. În plus meniurile de administrare ale aplicaţiei oferă posibilitatea salvării/ restaurării datelor – backup.

Funcţionalităţi Aplicaţie Software pentru Cabinet Oftalmologic

  • Programări – Prin intermediul modulului grafic de reprezentare a programului de lucru pentru toţi medicii sau pentru fiecare în parte, se reduce semnificativ timpul alocat efectuării unei programari. De asemenea, fiecare medic va şti în orice moment ce programări are într-o anumită zi, tipul acestora, cine este pacientul şi durata programată a consultaţiei. Nu în ultimul rând, pot fi identificate rapid consultaţiile care au fost programate anterior dar nu au fost efectuate, informaţie extrem de utilă pentru reprogramarea pacienţilor.
  • Calendar multiplu – Secretara dumneavoastră are, prin intermediul aplicaţiei software pentru gestiunea cabinetului oftalmologic, posibilitatea de a accesa rapid întregul orar al clinicii, vizualizând disponibilitatea medicilor pentru efectuarea unei programări. Răspunsul dumneavoastră către pacienţi va fi prompt iar reducerea timpului pentru efectuarea unei programări va fi semnificativă.
  • Controale periodice – Gestionaţi legăturile între consultaţii şi stabiliţi controale periodice pentru fiecare pacient. Informaţiile utile vor fi preluate de la o consultaţie la alta.
  • Analize/ Măsurători Oftalmologice – Gestionarea analizelor şi măsurătorilor efectuate asupra unui pacient nu a fost niciodată mai uşoară. Aceste informaţii sunt prezentate unitar şi structurate în funcţie de necesitatea lor pentru un anumit tip de consultaţie, de la o simplă prescripţie de ochelari sau lentile de contact până la intervenţii chirurgicale. Astfel, pot fi extrase rapid informaţii despre analizele pacienţilor sub formă de rapoarte tipăribile sau vizualizate prin intermediul aplicaţiei software.
  • Notificări sau Confirmări – Aveţi posibilitatea să trimiteţi notificări sau confirmări ale consulaţiilor pentru fiecare pacient în parte.
  • Istoricul pacienţilor – Aplicaţia software gestionează informaţiile referitoare la pacienţi în mod unitar, astfel încât informaţia utilă va fi regasită uşor şi rapid.
  • Nomenclator diagnostice personalizabil – Pentru a diminua timpul alocat pentru implementare, aplicaţia software vine preconfigurată cu o listă variată de diagnostice. Acestea pot fi modificate, şterse sau se pot adăuga noi diagnostice, conform necesităţilor clinicii dumneavoastră;
  • Nomenclator de medicamente personalizabil – Aplicaţia software de Gestiune a Cabinetului Oftalmologic vine în ajutorul dumneavoastră cu o lista preconfigurată de medicamente. Puteţi adăuga oricâte medicamente doriţi, acestea fiind utilizate pentru prescrierea de reţete.
  • Formulare personalizate – Pierdeţi prea mult timp pentru eliberarea unei adeverinţe, prescrierea unei reţete sau completarea unei fişe de operaţie? Nimic mai simplu! Aplicaţia software vă pune la dispoziţie formulare tipăribile necesare pentru a face acest lucru în câteva secunde. Informaţiile referitoare la pacienţi, consultaţii sau analize sunt extrase rapid din baza de date şi transpuse într-un format tipăribil.
  • Rapoarte – În scopul unei urmăriri mai uşoare a pacienţilor, aplicaţia software vă pune la dispoziţie un set de rapoarte pentru generarea de liste de pacienţi în funcţie de diagnostic, prescripţie de medicamente, analize sau intervenţii chirurgicale.

Funcţionalităţi adiţionale şi detalii tehnice

Vă invităm să consultaţi această listă: Aplicaţii dexgine – Funcţionalităţi comune şi detalii tehnice.

Detalii produs

Denumire: , v 1.1.1
Autor:
Categorie: Medical
Descriere: Date precum informaţii de contact, istoric medical, documente şi imagini, diagnostice sau medicamente prescrise sunt disponibile în orice moment şi gestionate cu efort minim...
Limbi: English, Romana
Publicat:
Sistem Operare: Windows Server 2000 sau mai recent, Windows XP sau mai recent,
Cerinte: SQL Server Express 2005 sau mai recent, SQL Server 2000 sau mai recent, MySQL 5.1 sau mai recent, PostgreSQL 8.0 sau mai recent, Oracle 10 sau mai recent
Pret: de la 152 EUR. Preturi
Disponibilitate: In stoc