Gestiunea pacienţilor şi activităţilor unui cabinet medical

Cabinet medical – Gestiune pacienţi şi activităţi

Key Patient - Medical clinic activity management softwareInteracţiunea dintre o instituţie şi terţi este cu atât mai importantă atunci când în discuţie este un cabinet medical. Orice tip de cabinet, fie ca este stomatologic sau de medicină generală, trebuie să deţină un instrument prin intermediul căruia să poată gestiona uşor activitatea.

Fişele pacienţilor, consultaţiile ce urmează a fi efectuate, programările pentru o perioadă de timp trebuie să poată fi vizualizate, adăugate sau modificate cât mai rapid. În plus, pentru orice consultaţie, medicul trebuie să aibă posibilitatea de a emite o gamă variată de documente specifice (adeverinţe, bilete de trimitere, reţete, etc) pentru o gestiune corectă a interacţiunii cu un anumit pacient. Având în vedere aceste deziderate, am creat o aplicaţie prin intermediul căreia poate fi gestionat orice tipi de cabinet medical, indiferent de specialitatea acestuia.

Key Patient - Doctor calendarKey Patient - Consultation detailKey Patient - Patient detail

Key Patient

Cabinet Medical

  • Licenţă perpetuă
  • Pacienţi şi Programări
  • Diagnostic şi Reţetă
  • Multiple Calendare
  • Rapoarte
  • Multe altele…
de la 952 €
Listă Preţuri

Solicită demo gratuit

Key Soft vă oferă posibilitatea de a testa online aplicaţia. Baza de date demo este preconfigurată şi include înregistrări pentru teste. Este cea mai simplă metodă pentru a verifica dacă aplicaţia corespunde necesităţilor dumneavoastră.

Formular solicitare demo

Selecteaza Aplicatia*:

Prezentare generală - Gestiune Pacienţi şi Activităţi

Soluţia software propusă are la bază calendarul fiecărui angajat al cabinetului, fie că este vorba de un medic, fie că este vorba de personal auxiliar.

Secretara cabinetului, în momentul în care un pacient doreşte să efectueze o programare, are la dispoziţie un instrument grafic prin intermediul căruia poate vizualiza dacă un anumit medic are sau nu timpul disponibil pentru efectuarea consultaţiei. În momentul În care consultaţia a fost planificată, medicul în cauză primeşte o notificare, astfel Încât să îşi poată gestiona eficient programul de lucru. În momentul în care pacientul ajunge la cabinet pentru efectuarea actului medical, consultaţia în sine este caracterizată de o serie de atribute:

  • diagnostic,
  • medicamente prescrise împreună cu doza fiecărui medicament,
  • note (scurte informări cu privire la consultaţie) şi
  • documente (în format electronic: radiografii, poze, bilete de trimitere, etc.).

Ulterior, în orice moment, se va putea şti cu exactitate ce diagnostic sau ce medicament a fost prescris unui un anumit pacient. Pentru că un act medical se poate întinde pe o perioadă mai lungă de timp, soluţia software permite şi crearea de legături logice între consultaţii (o primă consultaţie poate face trimitere la o altă consultaţie), astfel încât gestiunea acesteia să fie efectuată cu maxim de eficienţă.

Argumente - Software pentru Gestiunea Cabinetului Medical

  • Interfaţă simplă, familiară, bazată pe standarde în industria software. Orice angajat cu cunoştinte minime de utilizare a calculatorului va putea utiliza rapid aplicaţia;
  • Productivitate sporită a personalului auxiliar (secretara, de exemplu) prin posibilitatea vizualizării calendarului mai multor medici în aceeaşi interfaţă sau vizualizarea calendarului unui anumit medic pentru diverse perioade de timp (zi, trei zile, săptămână, lună);
  • Adăugarea de programări sau consultaţii direct în interfaţa grafică prin dublu click reduce semnificativ timpul necesar efectuării unei programări;
  • Timpul asociat activităţilor legate de planificarea timpului de lucru este redus prin posibilitatea utilizatorilor de a vizualiza calendarul oricarui medic;
  • Informaţia legată de consultaţii este gestionată unitar, astfel încât să se poată afla cu minim de efort care a fost rezultatul acestora;
  • Istoricul pacientului permite eficientizarea actului medical (un medic va şti în orice moment care este diagnosticul oferit pentru orice pacient, precum şi care sunt medicamentele prescrise);
  • Documentele asociate unei consultaţii (poze, radiografii), dar şi alte observaţii ale medicului vor fi gestionate, asigurând astfel o calitate sporită actului medical;
  • Existenţa formularelor predefinite permite generarea într-un timp deosebit de scurt a documentelor medicale (bilete de trimitere, reţete, scrisori medicale, etc);
  • Rapoartele permit aflarea informaţiilor necesare pentru bunul mers al activităţilor clinicii;
  • Gestionarea informaţiilor asociate unui pacient va crea, practic, o agendă a clinicii, astfel încât în condiţiile în care un anumit angajat părăseşte compania, aceasta să poata funcţiona în continuare la parametri optimi;
  • Uşurinţă în utilizare (interfaţă română/engleza, documentaţie pentru fiecare meniu al aplicaţiei software);

Funcţionalităţi specifice - Software pentru Gestiunea Cabinetului Medical

  •  Programări – Prin intermediul modulului grafic de reprezentare a programului de lucru pentru toţi medicii sau pentru fiecare în parte, se reduce semnificativ timpul alocat efectuării unei programări. De asemenea, fiecare medic va şti în orice moment ce programări are într-o anumita zi, tipul acestora, cine este pacientul şi durata estimată a consultaţiei. Nu în ultimul rând, pot fi identificate rapid consultaţiile care au fost programate anterior dar nu au fost efectuate, informaţie extrem de utilă pentru reprogramarea pacienţilor;
  • Calendar multiplu – Secretara dumneavoastră are posibilitatea de a accesa rapid întregul orar al clinicii, vizualizând disponibilitatea medicilor pentru efectuarea unei programări. Răspunsul dumneavoastră către pacienţi va fi prompt iar reducerea timpului pentru efectuarea unei programări va fi semnificativă;
  • Controale periodice – Gestionaţi legăturile între consultaţii şi stabiliţi controale periodice pentru fiecare pacient. Informaţiile utile vor fi preluate de la o consultaţie la alta;
  • Notificări sau Confirmări – Aveţi posibilitatea să trimiteţi notificări sau confirmări ale consulaţiilor pentru fiecare pacient în parte;
  • Istoricul pacienţilor – Aplicaţia software gestionează unitar informaţiile referitoare la pacienţi, astfel încât informaţia utilă va fi regăsită uşor şi rapid;
  • Nomenclator de diagnostice personalizabil – Diagnosticele pot fi modificate, şterse sau se pot adăuga noi diagnostice, conform necesităţilor clinicii dumneavoastră;
  • Nomenclator de medicamente personalizabil – Puteţi adăuga oricâte medicamente doriţi, acestea fiind utilizate pentru prescrierea de reţete;
  • Formulare personalizate – Pierdeţi prea mult timp pentru eliberarea unei adeverinţe sau prescrierea unei reţete? Nimic mai simplu! Aplicaţia software vă pune la dispoziţie formularele tipăribile necesare pentru a face acest lucru în câteva secunde. Informaţiile referitoare la pacienţi sau consultaţii sunt extrase rapid din baza de date şi transpuse într-un format tipăribil. Modelele de formulare sunt în format Microsoft Word sau html şi pot fi personalizate cu uşurinta de dumneavoastră;
  • Rapoarte – În scopul unei urmăriri mai uşoare a pacienţilor, aplicaţia de gestiune a cabinetului medical vă pune la dispoziţie un set de rapoarte pentru generarea de liste de pacienţi în funcţie de diagnostic sau în funcţie de prescripţia de medicamente.

Funcţionalităţi adiţionale şi detalii tehnice

Vă invităm să consultaţi această listă: Aplicaţii software dexgine – Funcţionalităţi comune şi detalii tehnice

Detalii produs

Denumire: , v 2.0.0
Autor:
Categorie: Medical
Descriere: Orice tip de cabinet, fie că este stomatologic sau de medicină generală, trebuie să deţină un instrument prin intermediul căruia să poată gestiona uşor activitatea.
Limbi: English, Romana
Publicat:
Sistem Operare: Windows Server 2000 sau mai recent, Windows XP sau mai recent, Mac OS X v. 10.5 and up
Cerinte: SQL Server Express 2005 sau mai recent, SQL Server 2000 sau mai recent, MySQL 5.1 sau mai recent, PostgreSQL 8.0 sau mai recent, Oracle 10 sau mai recent
Pret: de la 95.2 EUR. Preturi
Disponibilitate: In stoc