Gestiunea pacienţilor şi activităţilor unui cabinet medical

Cabinet medical – Gestiune pacienţi şi activităţi

Key Patient - Medical clinic activity management softwareInteracţiunea dintre o instituţie şi terţi este cu atât mai importantă atunci când în discuţie este un cabinet medical. Orice tip de cabinet, fie ca este stomatologic sau de medicină generală, trebuie să deţină un instrument prin intermediul căruia să poată gestiona uşor activitatea.

Fişele pacienţilor, consultaţiile ce urmează a fi efectuate, programările pentru o perioadă de timp trebuie să poată fi vizualizate, adăugate sau modificate cât mai rapid. În plus, pentru orice consultaţie, medicul trebuie să aibă posibilitatea de a emite o gamă variată de documente specifice (adeverinţe, bilete de trimitere, reţete, etc) pentru o gestiune corectă a interacţiunii cu un anumit pacient. Având în vedere aceste deziderate, am creat o aplicaţie prin intermediul căreia poate fi gestionat orice tipi de cabinet medical, indiferent de specialitatea acestuia.

 

Key Patient

Cabinet Medical

  • Licenţă perpetuă
  • Pacienţi şi Programări
  • Consultații și Tratamente
  • Multiple Calendare
  • Rapoarte
  • Multe altele…
de la 952 €
Listă Preţuri

Solicită demo gratuit

Key Soft vă oferă posibilitatea de a testa online aplicaţia. Baza de date demo este preconfigurată şi include înregistrări pentru teste. Este cea mai simplă metodă pentru a verifica dacă aplicaţia corespunde necesităţilor dumneavoastră.

Formular solicitare demo

Selecteaza Aplicatia*:

Prezentare generală - Gestiune Pacienţi şi Activităţi

Soluţia software propusă are la bază calendarul fiecărui angajat al cabinetului, utilizator de aplicație.

În momentul în care un pacient doreşte să efectueze o programare, aveți la dispoziţie un instrument grafic prin intermediul căruia puteți vizualiza dacă un anumit medic are sau nu timpul disponibil pentru efectuarea consultaţiei.

Aplicația diferențiază pacientul de client (aparținător). Clientul este acea persoană cu care va fi gestionată relația comercială. I se va emite un deviz de plată și se vor inregistra încasările corespunzătoare. Pacientul este cel pentru care sunt înregistrate informațiile medicale: motiv vizită, consultații si tratamente. Sigur că, un client poate fi și pacient. În momentul în care pacientul ajunge la cabinet pentru efectuarea actului medical se inregistrează ”motivul/ problema” vizitei. Pacientul ajunge la cabinet pentru a rezolva o ”problemă” medicala. Această problemă este elementul central pe baza căruia se vor înregistra activitățile:

  • consultații în cadrul căreia se înregistrează: anamneza, examenul, diagnosticul (diferențial), note, documente.
  • tratamente pentru rezolvarea diagnosticului.
  • retete.

Tratamentele executate (servicii, medicamentație) se regăsesc în istoricul imediat disponibil al pacientului.

De asemenea, in cadrul unei consultații, aveți posibilitatea de a stabili un ”reminder” pentru viitoarea vizită prin simpla selectare a datei planificate. Aceste remindere se regasesc într-o listă imediat accesibilă și pot fi transmise prin email catre client (necesită server de email și configurări adiționale) sau pot fi utilizate pentru contactarea clientului și inregistrarea unei programări.

Din punct de vedere comercial, la finalizarea unei consultații, aplicația permite generarea unui Deviz (cost). Acesta este generat automat, pentru clientul ce reprezintă pacientul, pe baza serviciilor și/sau produselor utilizate (linii de tratament). Pe baza devizului, se vor înregistra încasări de la client. Un raport simplu permite vizualizarea situației încasarilor pe o anumita perioada. De asemenea, detaliile clientului prezintă situația comercială la zi.

Argumente - Software pentru Gestiunea Cabinetului Medical

  • Interfaţă simplă, familiară, bazată pe standarde în industria software. Orice angajat cu cunoştinte minime de utilizare a calculatorului va putea utiliza rapid aplicaţia;
  • Productivitate sporită a personalului auxiliar (secretara, de exemplu) prin posibilitatea vizualizării calendarului mai multor medici în aceeaşi interfaţă sau vizualizarea calendarului unui anumit medic pentru diverse perioade de timp (zi, trei zile, săptămână, lună);
  • Adăugarea de programări sau consultaţii direct în interfaţa grafică prin dublu click reduce semnificativ timpul necesar efectuării unei programări;
  • Timpul asociat activităţilor legate de planificarea timpului de lucru este redus prin posibilitatea utilizatorilor de a vizualiza calendarul oricarui medic;
  • Informaţia legată de consultaţii este gestionată unitar, astfel încât să se poată afla cu minim de efort care a fost rezultatul acestora;
  • Istoricul pacientului permite eficientizarea actului medical (un medic va şti în orice moment care este diagnosticul oferit pentru orice pacient, precum şi care sunt medicamentele prescrise);
  • Documentele asociate unei consultaţii (poze, radiografii), dar şi alte observaţii ale medicului vor fi gestionate, asigurând astfel o calitate sporită actului medical;
  • Existenţa formularelor predefinite permite generarea într-un timp deosebit de scurt a documentelor medicale (bilete de trimitere, reţete, scrisori medicale, etc);
  • Rapoartele permit aflarea informaţiilor necesare pentru bunul mers al activităţilor clinicii;
  • Gestionarea informaţiilor asociate unui pacient va crea, practic, o agendă a clinicii, astfel încât în condiţiile în care un anumit angajat părăseşte compania, aceasta să poata funcţiona în continuare la parametri optimi;
  • Uşurinţă în utilizare (interfaţă română/engleza, documentaţie pentru fiecare meniu al aplicaţiei software);

Rapoarte

  •  Grafice cu opțiuni de filtrare suplimentare
    • Per grupă de produse sau servicii
    • Per client
    • Per perioadă
    • Per medic
    • Per pacient
    • Per sex pacient
  • Top Pacienți pe perioadă;
  • Top produse/servicii pe perioadă;
  • Pacienți noi in perioada;
  • Istoric global: permite căutarea in istoricul tuturor pacienților dupa: problema, diagnostic și tratament.
  • Rapoarte tipărite:
    • Fișa pacientului;
    • Deviz de plată;
    • Rețetă (cu și fară TVA)
    • Raport generic ce poate fi tiparit din detaliul pacientului.

Funcţionalităţi adiţionale şi detalii tehnice

Vă invităm să consultaţi această listă: Aplicaţii software dexgine – Funcţionalităţi comune şi detalii tehnice

Detalii produs

Denumire: , v 1.0.1
Autor:
Categorie: Medical
Descriere: Orice tip de cabinet, fie că este stomatologic sau de medicină generală, trebuie să deţină un instrument prin intermediul căruia să poată gestiona uşor activitatea.
Limbi: English, Romana
Publicat:
Sistem Operare: Windows Server 2000 sau mai recent, Windows XP sau mai recent, Mac OS X v. 10.5 and up
Cerinte: SQL Server Express 2005 sau mai recent, SQL Server 2000 sau mai recent, MySQL 5.1 sau mai recent, PostgreSQL 8.0 sau mai recent, Oracle 10 sau mai recent
Pret: de la 95.2 EUR. Preturi
Disponibilitate: In stoc