Aplicaţie de facturare ce include grafice şi rapoarte

Key Invoice nu mai este disponibila.

 

Pentru că ştim cât de importantă este pentru o firma trimiterea de facturi fiscalecătre clienţi în cel mai scurt timp, am creat aplicaţia pentru facturare, o aplicaţie software prin intermediul căreia activitatea persoanelor care se ocupă de emiterea facturilor în cadrul companiei dumneavoastră este mult uşurată.

În primul rând, aplicaţia de facturare eliberează timp şi sporeşte productivitatea angajatilor. Aceştia au posibilitatea de a crea facturi într-o interfaţă intuitivă şi uşor de folosit. Vizualizarea clienţilor, produselor şi a facturilor emise în aceeaşi fereastră, denumita „Zonă de Vânzări”, reprezintă, în fapt, un concept inovator rar întâlnit la soluţiile informatice din România.

Invoicing Application - Sales areaInvoicing Application - Product - month reportInvoicing Application - Product detailInvoicing Application - Invoice detail

 

KeyInvoice

Aplicaţie de facturare

  • 1 utilizator
  • Licenţă perpetuă
  • Exclusiv Facebook
  • Forum – Suport gratuit
Gratuit
Download...

Licenţa KeyInvoice pentru 1 utilizator este disponibilă gratuit. În schimb, vă rugăm sa spuneţi prietenilor de pe Facebook despre KeySoft.

Mergeţi la Pagina de Descărcare, share pe Facebook şi descărcaţi kit-ul de instalare!

Dacă, după ce aţi testat aplicaţia software, doriţi să continuaţi să o utilizaţi, atunci folosiţi formularul de contact şi solicitaţi licenţa (absolut gratuit).

Urmăriţi KeySoft pe Facebook şi aveţi acces la conţinut exclusiv!

Funcţionalităţi şi Beneficii ale aplicaţiei de facturare

Volatilitatea cursului valutar este deosebit de importantă în orice domeniu, motiv pentru care Aplicaţia de Facturare permite gestionarea produselor în orice monedă, conversia fiind făcută automat pe baza unui curs de schimb stabilit de utilizator. Mai mult decât atât, preţurile pentru articolele gestionate sunt preluate automat din baza de date a aplicaţiei software în momentul creării unei facturi. Astfel, erorile apărute atunci când se emite un document nou sunt mult diminuate, preţul articolelor fiind, cu siguranţă, cel dorit.

Aplicaţia software pentru facturare include un set extins de rapoarte de vânzări ce vă permit să analizaţi în detaliu evoluţia companiei dumneavoastră, având posibilitatea de a lua decizii pe baza unor informaţii corecte şi actualizate în timp real. Astfel, vă puteţi canaliza atenţia asupra acelor produse sau linii de produse care generează cele mai mari venituri, sau asupra acelor clienţi care au generat cifra de afaceri cea mai mare.

Nu în ultimul rând, prin intermediul aplicaţiei software pentru facturare, aveţi posibilitatea de a administra cotele de TVA aplicabile produselor vândute sau serviciilor prestate, flexibilitatea ridicată din punct de vedere al administrării fiind un punct forte de necontestat.

Nu trebuie, însă, să ne credeţi pe cuvânt. Vă invităm să folosiţi în mod gratuit aplicaţia de facturare. Suntem siguri că rezultatele obţinute nu vă vor dezamagi!

Dacă argumentele de mai sus nu sunt îndeajuns de convingătoare, vă prezentăm pe scurt principalele funcţionalităţi şi beneficii:

  • Gestionarea simplă, uşoară şi eficientă a facturilor fiscale, a produselor sau a serviciilor comercializate, precum şi a clienţilor;
  • Cotă de TVA aplicabilă pentru fiecare articol în parte, cu scopul unei personalizări facile;
  • Posibilitatea de a copia facturile create anterior eliberează timp pentru dumneavoastră şi angajaţii dumneavoastră;
  • Funcţionalitatea de emitere de facturi storno permite gestionarea retururilor pentru produsele comercializate;
  • Posibilitate de definire de preţuri pentru fiecare articol, împreună cu moneda în care acesta este exprimat;
  • Conversie valutară automată între diferite valute, pe baza unui curs de schimb stabilit de utilizator;
  • Posibilitatea de definire de unităţi de masură pentru produse, cu tipărirea acestora pe facturi;
  • Vizualizarea într-o singură interfaţă („Zona de vânzări”) a facturilor emise, a clienţilor şi a articolelor oferă un spor de productivitate şi o facturare mai rapidă;
  • Adăugarea unei noi facturi poate fi efectuată prin „drag and drop” din lista de clienţi în lista facturilor;
  • Adăugarea unei noi linii pe o factură poate fi efectuata prin „drag and drop” din lista articolelor în partea de detaliu a facturii;
  • Interfaţă intuitivă şi uşor de utilizat;
  • Regăsirea rapidă a informaţiei graţie structurării articolelor pe linii de produs şi a clienţilor în funcţie de tip şi domeniu de activitate;
  • Tipărirea facturii în format .html sau .doc permite atât personalizări extinse, cât şi un grad ridicat de compatibilitate cu sistemele informatice utilizate de clienţii firmei dumneavoastră;
  • Pentru fiecare client se pot defini un discount şi un termen de plată implicite, utilizate la emiterea facturilor. De aici rezultă, din nou, o facturare mai rapidă;
  • Gestiunea unitară şi completă a informaţiilor legate de clienţi (chiar şi a persoanelor de contact), cu preluarea lor automată în facturi;
  • Aplicaţia de Facturare vine populată cu anumite informaţii de bază (lista regiunilor, a judeţelor şi a principalelor oraşe din România, Lista băncilor şi a filialelor acestora, lista cotelor de TVA şi lista principalelor monede utilizate) pentru o instalare şi implementare rapidă a aplicaţiei software;
  • Posibilitatea de salvare (back-up) şi de restaurare (restore) pentru informaţiile existente în cadrul aplicaţiei software.

Funcţionalităţi adiţionale şi detalii tehnice

Vă invităm să consultaţi această listă: Aplicaţii software dexgine – Funcţionalităţi comune şi detalii tehnice

Pentru instalare, vizionaţi filmul de mai sus. Un ghid rapid pentru instalare se gaseste pe pagina de download.

Detalii produs

Denumire: , v 1.0.1
Autor:
Categorie: Productivitate
Descriere: Aplicaţie software pentru facturare ce include grafice şi rapoarte.
Limbi: English, Romana
Publicat:
Sistem Operare: Windows Server 2000 sau mai recent, Windows XP sau mai recent,
Cerinte: SQL Server Express 2005 sau mai recent, SQL Server 2000 sau mai recent, MySQL 5.1 sau mai recent, PostgreSQL 8.0 sau mai recent, Oracle 10 sau mai recent