Registru electronic de intrări ieşiri

Key-Document-RegisterCâştigaţi timp şi obţineţi o arhivă electronica a documentelor importante.

Fiecare firmă deţine un registru de intrări-ieşiri. Acum, orice document poate fi adăugat în Registrul Electronic de Intrări – Ieşiri. Acesta va primi un număr de înregistrare autogenerat (pe baza configurărilor) precum şi atribute suplimentare.

Regăsirea unui document înregistrat este rapidă şi uşoară prin utilizarea combinaţiilor de filtre.

Key Document Register - RegisterKey Document Register - Document Detail

 

Key Document Register

Registru Intrări-Ieşiri

  • 1 utilizator
  • Licenţă perpetuă
  • Forum – Suport gratuit
Gratuit
Download...

Licenţa Key Document Register pentru 1 utilizator este disponibilă gratuit. În schimb, vă rugăm sa spuneţi prietenilor de pe Facebook despre KeySoft.

Mergeţi la Pagina de Descărcare, share pe Facebook şi descărcaţi kit-ul de instalare!

Dacă, după ce aţi testat aplicaţia software, doriţi să continuaţi să o utilizaţi, atunci folosiţi formularul de contact şi solicitaţi licenţa (absolut gratuit).

Caracteristici:

  • Tip înregistrare: Intrare sau Ieşire;
  • Data;
  • Cod înregistrare: generat automat pe baza configurărilor dumneavoastră;
  • Denumire partener;
  • Număr la partener;
  • Data la partner;
  • Tip document – selector. Exemplu: contract, delegaţie, solicitare ofertă, etc;
  • Referinţă – document referit (selecţie din lista de documente existente);
  • Cuvinte cheie;
  • Descriere;
  • Note.

Localizare fizică a documentului (arhiva fizică)

Unele documente oficiale sau comerciale trebuie să fie stocate în formă fizică. Pentru a lucra cu aceste documente, veţi face o copie electronică pe care o veţi adăuga în Registrul de Intrări-Ieşiri.

O alta situaţie este atunci când arhiva fizică este extrem de mare sau nu doriţi să scanaţi documentele. Puteţi alege să nu creaţi o arhivă electronică din întregul conţinut, ci numai trimiteri la documentele fizice.

În acest caz, veţi adăuga un document electronic descriptiv, scurt, câteva cuvinte cheie şi veţi specifica locaţia fizică a documentului original, la nivel de cameră, dulap şi biblioraft. Funcţionalitatea este disponibilă în interfaţa detaliu a documentului.

Funcţionalităţi aditionale şi detalii tehnice

Vă invităm să consultaţi această listă: Aplicaţii software dexgine – Funcţionalităţi comune şi detalii tehnice.

Pentru instalare, vizionaţi filmul de mai sus. Un ghid rapid pentru instalare se gaseste pe pagina de download.

Detalii produs

Denumire: , v 2.0.2
Autor:
Categorie: Document management
Descriere: Orice document poate fi adăugat în Registrul electronic de Intrări – Ieşiri. Acesta va primi un număr de înregistrare autogenerat (pe baza configurărilor) precum şi atribute suplimentare.
Limbi: English, Romana
Publicat:
Sistem Operare: Windows Server 2000 sau mai recent, Windows XP sau mai recent, Mac OS X v. 10.5 and up
Cerinte: SQL Server Express 2005 sau mai recent, SQL Server 2000 sau mai recent, MySQL 5.1 sau mai recent, PostgreSQL 8.0 sau mai recent, Oracle 10 sau mai recent